Shake Up!

Shake Up adalah makanan kesihatan yang dirumus khas oleh bahan-bahan seperti serat buah-buahan untuk melancarkan sistem pembuangan badan. Ini adalah sangat efektif untuk mengeluarkan toksin dari badan dan seterusnya menurunkan serta menaikkan berat badan anda ke berat badan yang ideal. Dengan adanya agen pembuangan yang bagus segala toksin yang terdapat dalam badan kita dapat dikeluarkan sejurusnya dapat meningkatkan tenaga, menghilangkan bau tubuh, menyihatkan rambut serta dapat menghilangkan bau mulut bagi orang yang bermasalah dengan perut.







Saturday, February 13, 2010

Pencarian Ratu Shake Up!

Shake Up! telah memulakan pertandingan RATU SHAKE UP 2010 bermula dari Januari hingga ke penghujung tahun. Pertandingan akan dibahagikan kepada 5 zon iaitu Zon Utara, Zon Tengah, Zon Selatan, Zon Pantai Timur dan Zon Malaysia Timur. Pertandingan pencarian Ratu akan dinilai pada setiap 3 bulan sekali dan pencarian RATU Shake Up untuk tahun 2010 akan diadakan pada akhir tahun yang akan diwakili pemenang-pemenang dari setiap zon yang telah menunjukkan perubahan yang sangat ketara. Hadiah-hadiah hebat dan menarik bakal dimenangi oleh mereka yang berjaya diperingkat akhir pencarian.

Syarat-syarat Penyertaan:
  1. Umur 18 tahun keatas
  2. Menggunakan produk "Shake Up" selama 3 bulan berturut-turut
  3. Bukti pembelian produk "Shake Up" yang disahkan oleh stokis/pengedar/kedai yang disahkan oleh HQ
  4. Bukti penggunaan produk mengikut sachet yang disimpan selepas digunakan mengikut harian serta bulanan
  5. Mengambil berat badan sebelum menggunakan "Shake Up" dan selepas menggunakan "Shake Up" mengikut minggu pertama, kedua dan seterusnya
PENTING : SILA AMBIL GAMBAR ANDA SEBELUM & SELEPAS

 Dapatkan maklumat lanjut dengan menghubungi:
 HOTLINE: 019-3960728/012-3153212

No comments:

Post a Comment